Kijkers komen terug…

Gepubliceerd 6 oktober 2009 door Sannie

Werdem gisteren weer door makelaar gebeld. De kijkers die afgelopen woensdag zijn geweest komen morgenmiddag weer terug. Nu met eigen makelaar. We durven nergens meer op te hopen, dit hebben we natuurlijk eerder gehad maar toch.. Allemaal maar weer gaan duimen dus….

5 reacties op “Kijkers komen terug…

  • Even een plakberichtje… ik kom deze week weer lezen, want ons internet werkt weer. Vanavond in elk geval een nieuw blogje van onze kant en anders absoluut morgen wel.

    Bedankt voor je trouwe bezoekjes tijdens onze afwezigheid!

  • ik weet uit ervaring (ahum) dat het soms ineens heel snel kan gaan, juist als je het niet meer verwacht

    dus deze kijkers zouden misschien toch wel heel serieus kunnen zijn

    en natuurlijk duim ik hahaha

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

