Het gaat goed…

Gepubliceerd 16 september 2009 door Sannie

… met de plasjes op de wc !! Heb af en toe nog wel een ongelukje maar draag eigenlijk alleen nog een luier als ik ga slapen. (of als mama een hoop winkels afmoet zonder wc’s). En zelfs als ik ’s middags slaap is de luier vaak droog. Dus volgens mama ben ik wat plasjes betreft zo goed als zindelijk overdag. Nu alleen de rest nog…. Gaat soms goed maar soms ook niet. Vraag maar aan Yannick, was gisteravond in bad niet zo blij met mij geloof ik…. Maar ook dat gaat lukken, scheelt mama nu in ieder geval al heel wat luiers in de week !!

Geef een reactie !!

minoesjka2

minoesjka's leventje

Melody Music

Some memories never fade because they are all about love.

Mijn dagboek

door Niels van Veen

Mijn dagboek

door Judith van Veen

