En ik ben er weer !!!

Gepubliceerd 16 september 2009 door Sannie

Heb gisteren mijn laptop weer teruggekregen. Nog niet gemaakt, onderdeel (ventilator) wat gerepareerd moest worden was (en is) nog steeds niet binnen… Gelukkig draait ie nog wel op de oude en heb ik hem weer ff terug. Zodra het onderdeel er is ben ik hem nog een dagje kwijt maar voorlopig ben ik weer blij ! Goh wat kun je zoiets toch missen… Had hier bergen zooi liggen wat ik alleen kon doen met mijn lappie en ben dus nu alles weer aan het bijwerken. Heb net wat logjes geplaats, hebben jullie ook weer wat te lezen. Gelukkig kon ik mail (en soms Google Reader) bij Marco kijken en heb ik daar dus geen achterstanden. Verder drukke tijd hier, vanavond Stamgroepavond op school, morgen kijkers (zie hieronder) en ’s avonds Mylxc3xa8ne Inloopparty hier bij mij thuis, vrijdagmiddag opbouwen Kledingbeurs, ’s avonds werken en zaterdag dan de Kledingbeurs. Heb op zolder de dozen en kledingrekken klaarstaan, hoop met een hoop minder terug te komen ! Dan zaterdagavond nog verjaardag van Silvia. Zondag maar een dagje niets denk ik….  Op school ben ik met de Ouderraad ook druk. Druk met het organiseren voor het eerste grote feest, Sinterklaas. Ja, ik weet het, het is september maar sommige zaken moet je vroeg genoeg regelen. En Sinterklaas heeft het heel druk die dagen dus die vind het fijn als je vroeg genoeg alles aan hem doorgeeft !!

2 reacties op “En ik ben er weer !!!

  • Ik hoop voor je dat je huis kunt verkopen. Zou er fijn zijn!
    Hebben jullie al een huisje in belgie??

    Ik had even rond geneusd bij je marktplaats spullen, maar jammer genoeg zit er niks tussen!!

    Liefs!!

  • Ja beste mevrouw Sannie. Sinterklaas zit al een beetje ongeduldig heen & weer te wippen want de Internet-Piet moet Sinterklaas’ web-log weer gaan openen en een nieuw begin maken…. Sinterklaas weet hoe tijd kan vliegen maar is bang dat Internet-Piet dat niet helemaal weet….

    Enne mevrouw Sannie, vergeet u alstublieft niet Internet-Piet een mailtje te sturen als u gaat verhuizen want dan kan Pakjes-Piet de cadeautjes in de juiste schoorsteen laten vallen!

    Groeten Sinterklaas

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

