Al goed gewend

Gepubliceerd 16 september 2009 door Sannie

Ik heb het goed naar mijn zin in groep 3. Ben al druk met schrijven, lezen en rekenen. Gaat zelfs zo goed dat ik binnenkort met een aantal dingen al mee ga doen met groep 4. Ik ga zo snel dat ik nu van de juf wat extra werkboeken heb gehad en als ik die uit heb kan ik met een groepje kinderen van groep 4 meedoen. (Wij werken uit de schriften altijd in groepjes) Ik vind het nog steeds heel leuk, wil graag meer leren. En ook het fietsen gaat eindelijk helemaal goed, daar was ik dan weer wel wat langzamer in. Ach ja, zo hebben we dat allemaal wel toch, het ene gaat beter dan het andere !

Eén reactie op “Al goed gewend

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

