ff zonder…

Gepubliceerd 9 september 2009 door Sannie

Heb vorige week woensdag mijn laptop af moeten geven ter reparatie… Nooit verwacht dat je zo’n ding zo kan missen zeg ! Ben nu afhankelijk van iemand anders om mail te lezen. Vandaar ook al die tijd al geen logje.. Marco had vandaag een training en zijn laptop niet nodig dus denk laat ff snel wat van me horen.  Hoop snel weer mijn laptoppie terug te hebben is echt afzien zo. Dan merk je pas hoe vaak je hem gebruikt. Moest gisteren een telefoonnummer hebben en heb de telefoongids gepakt. Weet niet hoe lang dat geleden was. Maar met een beetje geluk is alles snel weer bij het oude en zal ik weer bloggen. Nu nog ff google reader legen en dan is alles weer bij. Fijne week allemaal nog !

6 reacties op “ff zonder…

  • Ik heb dat enkele weken geleden ook gehad, echt balen!!

    Marktplaats is echt super, heb al veel dingen verkocht! Nu begint me moeder, die is niet zo handig met pc of ik ook voor er spullen op wil zetten. Kan ze eindelijk de zolder opruimen.. Die ze dan zonde vind om weg te gooien, maar ook net te weinig om te bewaren!

    Liefs!!

  • Moet er niet aan denken het internet niet op te kunnen…….pfffff

    Sterkte meis!

    PS is de verhuisdatum al bekend? of hen ik dat met mijn lodderige ogen overzien?

    Verder kom ik jullie natuurlijk een heel fijn weekend wensen !

    Muzikale Groeten en liefs, Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

