Maandag

Gepubliceerd 31 augustus 2009 door Sannie

Zo gaan we alweer de tweede schoolweek in. En de vakantie lijkt alweer zo lang geleden.. Wat zit je toch weer snel in het ritme zeg. Vorige week dus Yannick weer naar school en Kaylinn PSZ, ik had alweer een vergadering van Mylxc3xa8ne en vanavond van de Ouderraad. Volgende week dan weer de eerste Mylxc3xa8ne party. Kortom we zijn er weer !! Hier in huis druk aan het ruimen geweest, heb nu alle kasten gehad. Wat dus zoveel wil zeggen dat als we gaan verhuizen alles wat er nu in huis is gewoon mee moet.  Wat het ook wil zeggen is dat mijn Marktplaats vol staat met advertenties. Dus heb je nog interesse in het een en ander moet je maar eens kijken… Blijft toch leuk dat Marktplaats. Heb de laatste tijd al heel wat verkocht maar ook weer gekocht. Heb weer eens een nieuwe hobby, het sparen van het servies van Blond Amsterdam. Hartsitkke leuk maar nog leuker om het via Marktplaats te vinden tegen een leuke prijs. Zit me wel eens af te vragen hoeveel er verkocht zou worden via zo’n site, ik heb er al heel wat mee verdiend. Ja, je hebt de spullen uiteraard ooit gekocht maar als ik het naar de gemeentewerf breng krijg ik er niets voor ! En zo blijf je een beetje bezig nietwaar ?  Verder weinig nieuws hier, huis staat nog steeds te koop, geen kijkers meer gehad. Afwachten dus.  Goede week iedereen !

2 reacties op “Maandag

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

