Visjes !!

Gepubliceerd 27 augustus 2009 door Sannie

Dinsdag morgen nadat we Yannick naar school hadden gebracht gingen mama en ik naar het tuincentrum We moesten een nieuw visje voor Yannick halen. Die heeft voor zijn verjaardag twee visjes gehad, Fluppie en Guppie. Ondertussen zijn we al aan guppie 3 en fluppie 4 geloof ik… Maar we gingen er dus weer eentje halen. En toen wou ik ook een visje. En omdat ik heel goed mijn best doe met de plasjes op de wc mocht het van mama ! Zie hier mijn twee visjes, Nemo en Botje !!

3 reacties op “Visjes !!

  • Hoi hoi,
    gefeliciteerd met de nieuwe visjes. Ik las trouwens dat er bij Yannick nog wel eens wat fout ging bij de visjes. Ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik weet wel dat de meeste visjes komen te overlijden omdat ze teveel voer krijgen. Elke dag een vlokje of twee is over het algemeen genoeg. Misschien gaat het dan beter.

    Love As Always
    Di Mario

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

