Zandkasteel !

Gepubliceerd 25 augustus 2009 door Sannie

Gisteren was het dan zover, ik mocht weer naar de peuterspeelzaal ! Ik mag nu elke maandag- en vrijdagochtend van 8.30 tot 11.15 naar het Zandkasteel. Dat zit in hetzelfde gebouw als de school van Yannick dus dat is lekker makkelijk voor mama. Ik zit bij Juf Fatima en Meester Martijn. Ik had het gisteren goed naar mijn zin, ging gelijk lekker spelen. Papa en mama en Yannick mochten gewoon weg van mij, geen probleem. De meester vertelde aan mama dat ik goed mee deed en goed iets vroeg als ik wat wou. Ik was niet naar de wc geweest, had het gewoon opgehouden en deed thuis een plas. Ja, het gaat steeds beter met het zindelijk worden ….

Ik heb zelf verder niet zo veel verteld over mijn ochtend maar heb wel laten vallen dat het leuk was, dat we gingen zingen en dat meester Martijn een gitaar had… Vrijdag mag ik weer gelukkig !!

Eén reactie op “Zandkasteel !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

