Vliegeren

Gepubliceerd 20 augustus 2009 door Sandra

Afgelopen zaterdag ben ik met papa gaan vliegeren. We hadden hem een paar weken geleden in Scheveningen gekocht en nu werd het toch wel tijd om hem te testen ! En het ging hartstikke goed ! Op een veldje hier vlakbij zijn we gaan vliegeren en mijn dolfijn ging goed de lucht in, kijk maar

Deze foto’s heeft papa uiteraard gemaakt maar ik neem zelf ook nog steeds foto’s. Die van Schiphol heb ik bijna allemaal zelf gemaakt, Melissa vroeg daar om geloof ik. Ik maak zelf best vaak foto’s. Als we een dagje weg gaan maar ook gewoon thuis. Als ik buiten met stoepkrijt iets moois heb gemaakt of met de Lego of Kapla blokjes. Alles leg ik vast, had mama ooit bedacht. Ik wou namelijk nooit wat wegdoen want dat was zonde. Maar nu hebben we altijd nog een foto ! Hieronder dan nog een voorbeeld van gekke foto’s die ik ook vaak maak…..

5 reacties op “Vliegeren

  • Even een berichtje dat ik van Sinterklaas moest doorsturen naar Yannick en Kaylinn!

    Vergeten jullie niet Sinterklaas een verhuisbericht te sturen zodat Sinterklaas zijn pakjespiet naar Belgie kan sturen?

    Lieve groeten Melody

  • Heey,

    Ik heb er al regelmatig over zitten denken, maar ik wil zowiezo eerst wat meer ervaring op doen en ik weet dat waar ik nu woon niet wil blijven wonen.

    Als je dan gaat verhuizen raak je toch veel klanten kwijt!! Voorlopig blijft het een soort van droom, maar wie weet wat de toekomst bied!!

  • Geef een reactie !!

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen