Schiphol

Gepubliceerd 8 augustus 2009 door Sannie

Gistermiddag zijn we naar Schiphol gegaan. Helaas niet om zelf in te stappen maar om gewoon ff lekker vliegtuigjes te kijken ! Moet zeggen dat je wel de kriebels krijgt als je daar rondloopt hoor… Ik hoop dat we volgend jaar weer richting Mallorca kunnen vertrekken !! Maar kijken was ook leuk, Yannick vond het helemaal super. Heeft een hoop foto’s gemaakt met zijn toestel. Kaylinn vond het even leuk maar had eigenlijk meer oog voor het klimtoestel wat in het restaurant stond….

5 reacties op “Schiphol

  • Hallo lieve weblogger!

    Ik ben Esmeralda van http://www.esmeraldaversnel1991.web-log.nl en nu ook van http://www.loghop01.web-log.nl . Ik kom even bij je langs om te vragen of je het leuk vinden om dit jaar op zaterdag 14 november om 20.00 uur weer met z’n alle mee te doen met een nieuwe loghop. Ik denk dat je waarschijnlijk wel wat dit is maar voor de ‘nieuwe hoppers’ even een beschrijving van het ‘hoppen’.

    Het is de bedoeling dat we, nadat ik een lijst heb gemaakt van alle hoppers, met alle andere hoppers naar dezelfde blog gaan. Daar een kijkje nemen, een leuk berichtje achter laten, misschien even stemmen op de poll, en misschien nog wat andere leuke dingen doen. Daarna gaan we met alle andere hoppers naar de volgende blog etc… Zo kunnen we met alle andere hoppers een kijkje nemen op elkaars blog en dat is natuurlijk hartstikke leuk en gezellig!

    Hoewel zaterdag 14 november nog wel een tijdje duurt kan je nooit vroeg genoeg aangemeld worden! Dus, lijkt het je leuk om met mij mee te doen en gezellig met z’n alle te gaan hoppen, stuur me dan even een mailtje naar dit adres (loghop.weblog@gmail.com) met je naam, weblog adres, een stukje tekst over jezelf, en een kleine beschrijving over je weblog.

    Mocht je nog vragen hebben, stuur deze dan ook naar loghop.weblog@gmail.com en dan probeer ik hem binnen 24 uur te beantwoorden! Vragen mag je ook op de http://www.loghop01.web-log.nl achterlaten of op http://www.esmeraldaversnel1991.web-log.nl wat je zelf makkelijk vindt!

    Nou, tot hops hoop ik!

    Veel liefs en groetjes,
    Esmeralda.

  • Leuke foto’s en ja bij mij kriebelt het dan ook hoor.
    Wij hebben onze vakantien nog te goed, als jullie alweer bijna naar school gaan.
    Zaten er ook foto’s van Yannick tussen die hij gemaakt heeft?
    Ben benieuwd hoe hij naar schiphol heeft “gekeken”.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

