Kijkers….

Gepubliceerd 3 augustus 2009 door Sannie

We werden net gebeld door onze makelaar. Morgen om 17.00 en woensdag om 9.00 krijgen we kijkers voor ons huis !! Duimen jullie mee ??? Gaan wij hier nog gauw het een en ander poetsen hihihihiDuim

8 reacties op “Kijkers….

  • Ik zal voor jullie duimen! Al kan ik de reactie van je zusje ook begrijpen… Je woont straks een eind uit de buurt van je familie. Dat zou ik niet kunnen. Woon nu al niet in de buurt van ze, maar kan er wel heen wanneer ik wil. Belgixc3xab is dan toch weer een ander land…

  • hahahaha moet ik nog mxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9r duimen? Ach dat kan er nog wel bij hoor

    ik hoop dat de kijkers goedgehumeurd zijn en inzien dat jullie een geweldig huis hebben

  • Ben ook reuze benieuwd hoor, naar de kijkers en of jullie al iets meer weten…Spannend weer hoor!!
    Enne…ik weet wel ongeveer in wat voor situatie jullie nu zitten hoor! Ook wij zijn onze droom achterna gegaan; dat betekende dus ruim 200km bij de meeste familie en vrienden vandaan. Maar goed, natuurlijk is het jammer dat je niet meer “even” een bakkie bij iemand kan doen, maar zie het ook zo: als iemand komt, blijft diegene gelijk wat langer!! Lukt het al een beetje met de zoektocht trouwens?? Je leert trouwens ook gelijk je echte vrienden kennen hoor, is onze ervaring….
    Maar nogmaals, ik vind het super!!!

    groetjes!

  • En? Hoe is het gegaan? Al een leuk en acceptabel bod gekregen?
    Moeilijke tijd hoor je huis verkopen!
    Wens julie utieraard wel alle succes toe!

    Fijn weekend, liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

