Drouwener Zand

Gepubliceerd 23 juli 2009 door Sannie

Dinsdag werd ik door Maikel en Kim (de patatman en patatvrouw) opgehaald. Ik zou een nachtje blijven slapen en we gingen wat leuks doen. Ik mocht nog niet weten wat maar het was wel een eind rijden. Had boekjes mee en de DS die ik bij de speelotheek geleend had dus dat kwam goed. En we gingen toch naar iets leuks ! Naar het Drouwener Zand. En dat is leuk ! Kijk maar eens op hun site. Ik wou er echt niet meer weg ! En dan ook nog lekker patatjes mmmmmm. Het was heel erg leuk Maikel en Kim en ik kom graag in de herfstvakantie weer logeren hoor !

2 reacties op “Drouwener Zand

  • Ziet er leuk uit, ik hoorde laatst op een verjaardag van vrienden van ons dat die daar al een paar jaar achter elkaar naartoe gaan op vakantie en dat het ontzettend goed bevalt.
    Voor een dagje is het een beetje ver voor ons.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

