House for Sale…

Gepubliceerd 15 juli 2009 door Sannie

Vanaf het weekend op Funda terug te vinden… Zal zodra het erop staat de link plaatsen maar hier alvast wat foto’s.  Heb je interesse in een leuk huis in De Hoven in Vleuterweide mail me dan maar even !

Klik hier voor een diavoorstelling van ons huis !

Photobucket

2 reacties op “House for Sale…

  • Ik vind het een prachtig huis! Alles zo perfect afgewerkt en die badkamer! Halleluja! Het is dat mijn spaarvarken er wat magertjes bij staat maar anders had ik het wel geweten! kan nooit lang op de markt staan zo’n huis.

  • Ik heb de dia ook even bekeken, ziet er goed uit, ik hoop voor jullie dat je ‘m gauw kunt verkopen en dat je iets naar jullie zin kunnen vinden in belgixc3xab, maar dat zal vast wel goed komen want in Belgixc3xab staan mooie huizen.
    Succes….

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

