Ziek deel 2…..

Gepubliceerd 14 juli 2009 door Sannie

En nu ben ik dus aan de beurt… Ben alleen wel wat zieker dan Yannick. Ben al een week aan het hoesten maar dat wordt steeds minder. Had alleen donderdagmiddag ineens wat verhoging en wou niets eten. Vroeg naar bed gegaan en ’s nachts wat liggen spoken maar vrijdag niets meer aan de hand. Ben ook gewoon naar peuterspeelzaal gegaan om afscheid te nemen van Juf Eva, na de vakantie ga ik natuurlijk naar de andere peuterspeelzaal. Maar vrijdag aan het eind van de dag weer wat koorts en ’s nachts papa en mama wakker houden. En zaterdag weer hetzelfde, ’s ochtends niets aan de hand en na de middag weer koorts. En toen behoorlijk, ’s avonds zelfs 39.4. Mama had een bbq van haar werk en vond toen ik thuiskwam papa en ik in haar bed. Maar ik was echt een beetje de weg kwijt, had hoge koorts en zat wat te ijlen. Bleef maar om mama roepen terwijl ze toch echt al naast me zat ! We dachten zondag dat eigenlijk alles over was, geen koorts meer, weer wat gegeten en gespeeld. Gisterochtend ook weer maar gister eind van de dag weer fout… Had nu 40.3 dus papa heeft de dokter nu maar gebeld. Daar zijn we geweest en ik heb nu een antibiotcakuur. Heb vannacht redelijk geslapen maar wou wel alleen bij papa en mama liggen… Gelukkig hebben die een breed bed. Nu lig ik weer op de bank, ben nog lang de oude niet. Eet amper maar drink gelukkig nog wel wat. Ik hoop dat de medicijnen gauw hun werk doen want zo vind ik de vakantie niet zo leuk !!!

Eén reactie op “Ziek deel 2…..

  • Heel veel beterschap hxc3xa9 meisje, want ziek zijn is niet leuk en zeker niet in de vakantie.
    Wij hebben ook wat af gezien met Judith haar oortje gelukkig gaat het daar nu ook beter mee.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

