Vakantie !

Gepubliceerd 14 juli 2009 door Sannie

Ik heb vakantie !!! Ja, al vanaf vorige week vrijdag maar Mama had niet eerder tijd om te loggen. Eerst ging vrijdag de laptop raar doen en kon ze niets meer. Gelukkig kwam Bas zondag om het te maken en doet alles het nu weer. En we hebben ook nog een zieke in huis, Kaylinn nu… Ik was donderdag al weer beter, was dus maar xc3xa9xc3xa9n dagje ziek. Heb dus gewoon afscheid juf Maartje en afscheid van groep 2 kunnen vieren. Alle groep 2-ers kregen een mooie afscheidsmuts die de groep 1 kinderen hadden gemaakt. Ik zei al dat dat gebeurd moest zijn toen wij een middagje in groep 3 gingen kijken want we hadden nooit gezien dat ze gemaakt werden ! En ik kreeg een mooie Regenboog kaart van Juf Merle. Ze had er een tekst op gezet en zei dat ze er een foutje in had gemaakt maar ik zag er gelijk nog xc3xa9xc3xa9n ! Ze was een T vergeten, Juf Merle zei gelijk dat het echt tijd werd voor groep 3 !! hihihihihi Maar nu dus eerst lekker 6 weken vrij !! Van de week ga ik bij Opa en Oma logeren en volgende week bij Maikel en Kim dus ik heb genoeg leuke dingen te doen. En dan gaan we nog ene midweek weg en naar Plopsa en Efteling en Volendam maar dat lezen jullie allemaal tegen die tijd wel !

Photobucket

2 reacties op “Vakantie !

  • Heerlijk he zes weken vakantie… al mag het van ons wel al weer voorbij zijn hoor.

    Beterschap voor je zusje en hopelijk gaan jullie nog veel leuke dingen doen deze vakantie!

  • Fijn dat je nog afscheid hebt kunnen nemen van je juf, zou erg zonde zijn als je er niet was geweest.
    Fijne vakantie hxc3xa9 jongen en veel plezier in plopsa en de efteling, wij gaan 29 juli naar de efteling.
    En zo te horen is het gelukt met de muziek.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

