Ziek…..

Gepubliceerd 8 juli 2009 door Sannie

Ik hoefde nog maar drie dagen naar school maar ik moest toch nog even ziek worden… Vanochtend kwam ik uit bed en had ik het al koud. En dat terwijl het in huis echt nog niet helemaal afgekoeld is. Heb nog wel gegeten en ben naar school gegaan. Mama en Kaylinn gingen mee en bleven ook omdat mama hielp de klas schoonmaken. Toen zij echter rond 10.00 weer naar huis ging ben ik maar met hun mee gegaan. Ik had het koud maar voelde heel warm aan en keek een beetje wazig uit mijn ogen. Lig nu op de bank en voelde me begin van de middag wat beter (door de Sinaspril) maar nu stort ik weer in. Hoop dat ik morgen naar school kan, dan vieren we het afscheid van Juf Maartje die nu bijna een half jaar onze klas heeft opgevangen vanwege de zwangerschap van Juf Merle (kan geen hele dagen voor de klas staan). Vrijdag is dan echt de laatste dag in de Regenboog en mama zei ook al ben je ziek,we gaan gewoon even naar school, de juffen gedag zeggen en de kadootjes geven. Duimen jullie mee dat ik gewoon de hele schooldag kan ?????

3 reacties op “Ziek…..

  • En ben je gewoon naar school geweest?
    Het is wel je afscheid hxc3xa9 van groep 2.
    Vanaf volgend schooljaar in groep 3 spannend hoor, Judith die word na de groet vakantie oudste en dat vind ik ook al zo spannend.

    Groetjes Melissa
    ps fijne vakantie, wij moeten nog even door tot 24 juli

  • En…heb je het schooljaar toch nog op de gewone manier af kunnen sluiten?? Ik hoop het!! Nu maar even gaan bijtanken dan; hier ook het geval hoor (ook mijn kids werden vlak voor de vakantie allebei nog even ziek). Hebben jullie nog plannen voor de zomervakantie??

    liefs!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

