van Tovertuin naar Zandkasteel

Gepubliceerd 6 juli 2009 door Sannie

Nog alleen vanmiddag en vrijdagochtend naar de peuterspeelzaal. En dan vakantie ! Is ook gelijk voor het laatst dat ik naar de Tovertuin ga. Er is namelijk een plekje op de maandag- en vrijdagochtend op het Zandkasteel. En alhoewel ik het prima naar mijn zin heb op de Tovertuin ga ik toch naar de andere peuterspeelzaal. Deze zit namelijk in hetzelfde gebouw als de school van Yannick. Is voor mama een stuk makkelijker, nu komen zowel Yannick als ik om 14.45 uit en is het dus rennen van de een naar de ander. Maar dat is dus voorbij na de vakantie !

4 reacties op “van Tovertuin naar Zandkasteel

  • Dat is een stuk prettiger voor je mama, denk ik. Yannick nog geen vakantie? Hier zijn de scholen al dicht sinds donderdag, dus geniet ik al van een heerlijke vakantie hoor!

  • Als eerste wat een super mooie kopfoto heb je, ik ga van de week ook maar eens even kijken voor iets naders, de kindjes zijn nog klein op de kopfoto’s die ik nu heb hihi.

    Jullie krijgen aan het einde van deze week al vakantie hxc3xa9 wij mogen nog 2 weekjes daarna door ploeteren. Wij zijn er eigenlijk ook wel aan toe.

    Groetjes Melissa

  • je hebt een nieuwe layout zie ik, ehhh…dit commentaartje is voor je mama bedoeld sorry

    en ook wou ik nog even zeggen dat je mama ontzettend blij zal zijn, dat ze niet meer zo hoeft te heksen tussen jullie beide schooltjes, dus dat is erg fijn voor haar.

    Ik hoop dat jij het ook fijn zult hebben op jouw nieuwe schooltje na de zomervakantie, maar dat gaat vast wel goed komen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

