Nieuwe leeftijd, nieuwe layout !!

Gepubliceerd 29 juni 2009 door Sannie

Ja, zaterdag ben ik dan 36 geworden. Weer een jaartje erbij ! En in mijn nieuwe jaar werd het wel weer een stijd voor een nieuwe layout. Beetje zomers, zon zee, strand idee gaf ik door aan Jans van Kopfotoenzo Web-log. Kreeg van het weekend de nieuwe kopfoto en heb net wat met de kleuren van mijn weblog zitten spelen. Bedankt weer voor de snelle reactie en de mooie kopfoto Jans !!

En nu hoor ik graag van jullie wat jullie ervan vinden….

4 reacties op “Nieuwe leeftijd, nieuwe layout !!

  • ohnee, even ververst en nu zie ik het wel. mooie kopfoto!! het blauw vind ik net als Sanne best heftig, maar ja, wel jouw kleurtje he!!Ik ga trouwens vanmiddag met Megan naar de dokter, ze is erg hangerig en haar ogen nog steeds prut… Je hoort het vanavond wel, en Ilja komt mee!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

