Vallende Sterren !!

Gepubliceerd 25 juni 2009 door Sannie

Gisteren heb ik gehoord dat ik volgend schooljaar naar de Vallende Sterren ga ! Dat vind ik heel leuk want de juf daar is Juf Martine. En toen Juf Merle (waar ik nu zit) vorig schooljaar een half jaar op wereldreis ging heb ik haar ook gehad ! Ik weet dus goed wie ze is en ze kent mij ook al. Ik ga met nog vier anderen uit mijn huidige klas. Volgende week dinsdagmiddag gaan we al een keertje proefdraaien. Dan kom ik dus in een echt klas met een eigen tafel en stoel. Heb veel zin in groep 3 maar nu nog meer zin in vakantie !!!

5 reacties op “Vallende Sterren !!

  • Hoi Yannick,
    Wat leuk dat het dezelfde juf is en wat een mooie naam, je gaat van de regenboog naar de vallende sterren.
    Dat gaat spannend worden volgende week, je gaat een echte grote jongen worden en ga je nog beter leren rekenen, lezen kan je al goed en schrijven gaat ook goed.
    Tot zaterdag op het grote feest

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

