Het gaat goed !!!

Gepubliceerd 22 juni 2009 door Sannie

Het gaat heel goed met het zindelijk worden ! Doe eigenlijk alle plasjes op de wc, ook als ik een luier aanheb. Kan het dus goed ophouden. Zelfs ’s nachts ben ik nu al een paar keer droog geweest. Alleen de grote boodschap lukt nog niet helemaal maar dat komt ook wel. Verder gaat alles zijn gangetje. Ik zit nu op de peuterspeelzaal. heb het daar helemaal naar mijn zin. ga nu thuis ook steeds meer liedjes zingen "ook op sool mama". Ik word al een hele dame zegt mama, kijk ook maar eens naar de foto’s van Bell Photo, mama zal ze hier zo wel plaatsen !

Photobucket

4 reacties op “Het gaat goed !!!

  • Goed zo meisje, dat gaat al erg goed lees ik wel.
    En wat ben je toch al een hele dame hxc3xa9 als ik je zo daar op die foto zie zitten.
    Is wel erg leuk hxc3xa9 op de PSZ, Niels gaat ook met heel veel plezier.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

