Bijna groep 3…

Gepubliceerd 22 juni 2009 door Sannie

Ja het gaat nu opschieten ! Nog maar drie weken in groep 2 en dan ben ik kleuter af. Als het goed is horen we snel naar welke groep ik ga en welke kinderen uit mijn klas er mee gaan. Dus geen Regenboog meer maar Vallende Sterren of Maanlicht. Verder gaat alles goed met me, met zwemmen gaat het ook super ! Als het goed is gaan we nog voor de zomervakantie naar niveau 3 zei de badmeester. Nog ff oefenen op de pipovoeten en dan zijn we weer een stapje verder. Ik heb best zin in de vakantie, we gaan naar Belgixc3xab naar een huisje en daar ook naar Plopsaland. En nog naar de Efteling en naar het strand en ook nog naar Volendam. Leek me wel leuk en papa en mama waren er ook nog nooit geweest dus gaan we dat ook maar eens doen. Wie weet komen we Jan Smit nog tegen ! Ik heb ook eindelijk de schoolfoto’s helaas zijn ze niet zo goed van kwaliteit. Mama plaatst hier de mijne, die van ons twee heeft ze niet eens genomen…

Photobucket

4 reacties op “Bijna groep 3…

  • Hoi,
    Spannend joh naar groep 3.
    Hier moeten de kindjes na deze week nog 4 weken naar school en na de vakantie is Judith oudste, die mag volgend jaar naar groep 3.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

