Back from…

Gepubliceerd 22 juni 2009 door Sannie

ja van waar eigenlijk, te druk geweest om mijn weblog bij te houden maar waarmee nu precies… Ga er nu echt weer tijd voor maken. Wil ook de layout weer eens aanpakken, heb bij Kopfoto Weblog al nieuwe kopfoto aangevraagd. Had de foto’s van Bell Photo gehaald vorige week dus tijd voor een nieuwe kopfoto ! De schoolfoto’s hebben we ook maar die waren slecht van kwaliteit maar van Bell Photo waren weer heel mooi gelukkig. Zet er hier al vast een foto van allebei en in de eigen logjes hieronder de kids apart. En er komen dus nog andere foto’s in de kop. FF wachten daarop dus.

Hoop dat de drukte een beetje voorbij is. Was ook druk met speelotheek en school maar beide gaan over drie weken dicht voor de vakantie. Heerlijk, nog maar drie weken min 1 dag…. FF geen ge-ren ’s ochtends om kids aan te kleden, broodjes te smeren (en naar binnen zien te krijgen), naar school op en neer. En nu wordt het ook nog lekker weer. Ook mijn werk ligt de hele zomervakantie stil dus moet toch tijd overhouden !

En dan ben ik zaterdag jarig… Wordt al weer 36 (is nog heeeeeeel niet oud toch ???) Gaat denk ik wel een tuinfeestje worden. Kunnen we gelijk de partytent uit proberen die Marco voor vaderdag heeft gehad.

Verder weinig spannends hier, beloof nu dat ik me wat vaker hier zal laten zien ! Goede week allemaal weer met een hoop zon……………

Photobucket

7 reacties op “Back from…

  • Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! En mooie foto’s van je kids… Tijd overhouden in de vakantie? Lol, dan is iedereen hartstikke druk met rennen en vliegen.

  • 36 jaar geleden was het ook dit weer, dus letterlijk dubbel puffen, ik hoop dat dat we buiten kunnen zitten want gisteravond bij het weer hielden ze van onweer, maar ze hebben het nog wel eens mis, dus we gaan gewoon buiten zitten

  • Wat worden je kids alweer groot zeg!! Enne….leeftijd zegt niks toch? Het is hoe oud je je zelf voelt…. Enne…hier nog iets meer dan een week en dan begint de vakantie; heerlijk “uitslapen” dus….

    groetjes!!

  • Heej Jarige Blogger

    Ik kom even bij je binnenwippen om je van harte te feliciteren met je verjaardag!
    Ik wens je uiteraard een hele fijne dag toe met de vervulling van alle wensen op je lijstjes op de kleinste na, immers ieder mens moet iets te wensen over houden.

    Geniet van de kadootjes, en alle andere goede dingen die bij deze dag horen!

    Heb en hou het goed, geniet met de grote G!

    Lieve groeten Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

