Zou het dan …

Gepubliceerd 30 mei 2009 door Sannie

Ineens wil Kaylinn steeds plasjes op de wc doen. En dan komt er ook nog wat. Nu al een paar keer gehad dat luier gewoon droog was. Zou er dan toch langzamerhand een einde komen aan 6 jaar luiers kopen ??? Voorlopig plakken we heel wat stickers, na elke plas xc3xa9xc3xa9n. En als het kaartje vol is natuurlijk een kadootje. Gisteren het eerste, een prinsessen knikkerzak en knikkers !! Luiers

7 reacties op “Zou het dan …

  • leuk dat het begint te beteren🙂

    Ik herinner me nog van toen ik klein was dat mijn moeder ook zo’n systeem gebruikte met stickers en cadeautjes om het me af te leren om te bedplassen🙂

    xx

  • OT
    Dank je wel voor je lief bericht!!!
    Leutje was altijd huiverig voor auto’s maar vanmogen is hij helaas geraakt door een auto die te snel en te onverwachts aan kwam razen.. Dus nee niet ziek, maar een ongeval.

    Liefs Melody

  • Wat goed van je Kaylinn!! Ga zo door!! Heerlijk dat je dan van de luiers af zal zijn Sannie!! Scheelt weer in de portemonnee, haha!
    En Yannick, misschien een beetje laat *schaam*, maar nog gefeliciteerd met alweer je 6e verjaardag!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

