Schoolreisje..

Gepubliceerd 27 mei 2009 door Sannie

Afgelopen maandag ging ik op schoolreisje. We gingen naar Dierenpark Amersfoort en mama ging ook mee ! Ik vond de busreis al geweldig, komt natuurlijk omdat ik nooit in de bus zit. Toen mama vertelde dat ze vroeger wel eens met de bus naar Spanje op vakantie was geweest wou ik dat ook gelijk. Vond mama niet zo’n goed idee, snap ik niet. Lijkt me niets leuker dan 20 uur in zo’n grote bus zitten !! Maar terug naar de dierentuin. Het was heel leuk alleen een beetje kort. We waren pas na 10.00 bij het park waar we eerst wat gingen eten en drinken. En toen naar het Dinobos. Onderweg daar naar toe kwamen we al wat dieren tegen. Na het Dinobos hebben we de giraffen bekeken en toen zijn we in het treintje geweest en toen was het alweer lunchtijd. Patat met mayo en een ijsje toe ! En toen hadden we nog maar een klein uurtje. We zijn even in de kinderboerderij geweest om de geitjes te aaien en toen nog in de speeltuin en toen was het al weer 13.45 en moesten we weer in de bus zijn.. Maar we vonden het allemaal helemaal leuk en zaten een beetje moe weer in de bus terug naar huis. Volgend jaar mag ik mee op kamp, vanaf groep 3 gaat iedereen van woensdag tot vrijdag naar kamp. Vandaar ook dat ik morgen en vrijdag lekker vrij ben, heb dus bijna anderhalve week vrij nu ! Gaan morgen lekker dagje naar oma, vrijdag heb ik een kinderfeestje en zondag een burenbbq. En dan volgende week vrijdag naar Almere en zaterdag naar Belgixc3xab. Daar gaan we onze oude buren opzoeken en hun huis bekijken. Ben heel benieuwd hoe het met Lotte en Pepijn gaat ! En dan zijn na de vakantie ook eindelijk de schoolfoto’s klaar. Kan ik die heir laten zien. Maar hier eerst maar wat foto’s van de dierentuin !!</p

3 reacties op “Schoolreisje..

  • dat is een leuke dag geweest zeg!!Megan gaat 14 aug op “schoolreisje” naar die dierentuin, en ik mag mee. Nou, na jou foto’s heb ik er nu helemaal zin in!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

