Yannick 6 jaar !

Gepubliceerd 24 mei 2009 door Sannie

Afgelopen donderdag was ik jarig. Ik ben dus al weer 6 jaar geworden ! Woensdagmorgen vierde ik het eerst op school. Heb vishengels uitgedeeld van een soepstengel en dropveters. De aquariumdoos had ik samen met mama gemaakt. Woensdagmiddag was het dan tijd voor mijn kinderfeestje. Het werd een Indianenfeest ! Het was heerlijk weer dus we hebben het lekker in de tuin gevierd. Alle kinderen werden verkleed en geschminkt als indiaan en we hebben lekker gespeeld met de wigwams, indianenspelletjes gedaan, indianencakejes gegeten (bedankt nog Karolien!) en ook nog regenmakers geknutseld. Was een super leuk feestje dus ! En toen was het dus donderdag nog een keer feest en kreeg ik een heleboel kadootjes ! En een hele mooie taart. Ik had tegen Karolien gezegd dat ik een Lego Kustwacht taart wou en die had ze ook gemaakt.Hij was heel mooi maar ook heeeeeel lekker ! Ik heb dus echt hele leuke dagen gehad, hieronder de foto’s om het te bewijzen !!

6 reacties op “Yannick 6 jaar !

  • Ik moet me schamen zie ik wel, door mijn tandpijn ben ik helemaal vergeten dat je jarig bent geweest…
    Nog van harte gefeliciteerd en wat heb je een geweldig mooie taart gehad zeg, wauw.
    En op de foto’s te zien had je ook een heel leuk kinderfeestje…

    Groetjes Melissa

    ps mijn tandpijn is weg nu

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

