Peuterspeelzaal !!

Gepubliceerd 24 mei 2009 door Sannie

Maandag 11 mei mochten we dan gaan kijken op mijn nieuwe school. Ik vond het gelijk helemaal leuk, papa en mama hebben me amper gezien. Ik ging lekker in de keuken spelen, ging eitjes koken. En heb ook even buiten gespeeld. Vrijdag de 15e mocht ik dan echt naar school. Mijn groep heet de Regenboog en dat is wel grappig want zo heet Yannick zijn klas ook ! Mama was wel benieuwd hoe het zal gaan, bij Yannick heeft het wel even geduurd voor ze weg kon gaan zonder dat hij ging huilen. Maar bij mij niet hoor, mama kreeg nog net een kus maar toen kon ze wel gaan. Ik deed alles goed mee zei de juf, vond alleen het drinken (aanmaak) niet lekker. Kreeg dus de maandag daarop maar een pakje wicky mee. Toen mama me trouwens afgelopen maandag ging ophalen moest ik wel huilen. Ik wou helemaal niet mee naar huis, vond het veel te leuk op school en wou blijven spelen ! Hier wat foto’s van de eerste keer….

5 reacties op “Peuterspeelzaal !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

