Kijkles zwemmen…

Gepubliceerd 24 mei 2009 door Sannie

Er was bijna twee weken terug weer eens een kijkles bij zwemmen. Papa keek zijn ogen uit, die was al even niet meer wezen kijken. We zijn druk met borst- en rugcrawl en duiken. Eerst nog door de benen van de meester maar afgelopen dinsdag gingen we door het echte gat ! Ging trouwens de eerste keer mis bij mij want ik had mijn ogen dicht en zag dus het gat niet hihihihi. Hier wat actiefoto’s van mij !

3 reacties op “Kijkles zwemmen…

  • Joh, dat gaat goed zeg in dat zwembad zie ik wel.
    Judith is ook druk bezig met borst en rug crawl.
    Vanmiddag mag ze weer en dan komen opa en oma kijken…

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

