Hiep Hiep Hoera !!!

Gepubliceerd 21 mei 2009 door Sannie

Vandaag is het dan zover, ik ben 6 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hieper de piep hoera !!!! Vandaag vier ik lekker feest met de hele familie, mama zal van het weekend weld e foto’s plaatsen en vertellen van alle kado’s die ik ga krijgen. Hier alvast een foto van mij met het kado wat ik van papa en mama kreeg : een Plasmacar!Img_2866

4 reacties op “Hiep Hiep Hoera !!!

  • Heej Jarige Blogger

    Ik kom even bij je binnenwippen om je van harte te feliciteren met je verjaardag!
    Ik wens je uiteraard een hele fijne dag toe met de vervulling van alle wensen op je lijstjes op de kleinste na, immers ieder mens moet iets te wensen over houden.

    Geniet van de kadootjes, en alle andere goede dingen die bij deze dag horen!

    Heb en hou het goed, geniet met de grote G!

    Lieve groeten Melody

    Oh enne Yannick…ik heb Sinterklaas gebeld, hij feliciteert jou ook van harte en hoopt dat je hem weer een mooie tekening wilt sturen!

  • Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We waren hier wat druk de laatste dagen en het lezen van blogjes schoot er dan ook een beetje bij in!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

