ff bijbeppen…

Gepubliceerd 7 mei 2009 door Sannie

Zo al weer een week verder… Vakantie is hard gegaan ! Marco was ook wat dagen vrij, heeft hier binnen en buiten de kozijnen en deuren van een nieuw laagje verf voorzien. We zitten hier dan pas twee jaar maar de verflaag die er vanaf de bouw opzat was niet echt dik.

Voor het kinderfeestje van Yannick bezig geweest. Het wordt een indianenfeest. Bij de Speelotheek huren we een themakist die vol zit met indianenspullen, verkleedkleren en spelideetjes. Twee wigwams en stokpaarden erbij en het feest kan beginnen. Uitnodigingen zijn gemaakt, we hebben iedereen gelijk een indianennaam gegeven. Zo is Yannick bijvoorbeeld Rode Buffel, ben benieuwd hoe het gaat worden de 20e !

De schoolfoto’s waren helaas nog niet klaar, 2 weken vertraging, kan ik jullie dus nog niet laten zien.

Verder weinig gebeurd eigenlijk, met mijn knie gaat het nog steeds niet echt lekker.Heb net besloten om mijn sporten bij Curves maar op te zeggen. Ik kan hem niet tijdelijk stopzetten omdat ik dan een doktersverklaring nodig heb. Maar de dokter geeft alleen een verklaring als je helemaal niet mag sporten en ik mag alleen bepaalde dingen niet doen. Betaal dus nu gewoon elke maand 39,00 en ben al zeker drie maanden niet geweest. Aangezien het er zo snel ook nog niet van gaat komen ga ik het maar opzeggen. Er is me ook aangeraden om als ik weer ga sporten dat onder begeleiding van bv fysio te gaan doen en dat is bij Curves toch niet mogelijk. Ga volgende week ff langs, moet dan 50 euro betalen maar ben dan wel van het abonnement af. Jammer maar helaas !!

Zondag moederdag, ben benieuwd. Yannick heeft het steeds over kado’s , geheimen, verrassing enzo…

Maandag mag Kaylinn dan voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ook dat wordt spannend, ben hele benieuwd. Ze roept nu steeds dat ze ook naar school gaat en met de kindjes gaat spelen. Zal jullie na maandag laten weten hoe het gegaan is !

Niet echt veel te vertellen dus, hoop dat het vanaf volgende week weer een beetje normaal gaat lopen, al die gebroken weken …

Fijn weekend alvast allemaal !!

Sannie

2 reacties op “ff bijbeppen…

  • Hoi,
    Tijdje weer hier niet geweest en nu even bijgelezen!
    Heel veel plezier op de peuterspeelzaal Kaylinn en Yannick, gaaf een indianenfeest! Ben benieuwd!!
    Groeten van Tessa, Sven en Meike

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

