Fijne Paasdagen !!

Gepubliceerd 10 april 2009 door Sannie

Ik ben er na een drukke week met een stel knietjes die niet mee werken wel aan toe. Morgen nog speelotheek en dan vervolgens verjaardag van Danny. Zondag thuis en maandag naar mijn ouders. Kortom komen de paasdagen wel weer door. Geniet allemaal lekker van het lange weekend en fijne dagen gewenst met een hoop zon !!!! 

Photobucket

5 reacties op “Fijne Paasdagen !!

  • Jij ook heel fijne dagen! Ik heb het weerbericht niet meer gezien, dus hoe het met die zon is, dat weet ik niet. Ik hoop het beste, want we gaan bij mijn moeder logeren en die heeft een tuin en een speeltuintje precies achter haar tuin…dus een beetje zon zou wel heel fijn zijn!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

