Lekker weg geweest !!

Gepubliceerd 6 april 2009 door Sannie

Van het weekend was het dan zover : tijd voor Marco’s verjaardags kado. Zaterdagochtend werden Yannick en Kaylinn bij Opa en Oma gebracht en wij waren even heerlijk twee dagen kinderloos. We zijn eerst naar Den Haag gegaan waar we lekker hebben gewinkeld. Om 15.00 werden we in het World Forum Theater verwacht voor de musical Ciske de Rat, We hadden mooie plekken, lekker vooraan met een lege ruimte voor ons dus we konden de benen lekker strekken. (is bij mij ook wel nodig, krijg alleen maar meer last van mijn kniexc3xabn….) Ben je nog niet naar Ciske geweest ga dan zeker nog. het is echt de moeite waard. Ciske was Jorge Verkroost en je had gelijk Melody, hij was geweldig. Maar niet alleen hij, alle spelers waren super, we hebben echt genoten. Na de voorstelling zijn we richting Scheveningen gegaan. Lekker gegeten bij Zeezicht. Marco aan de spareribs en ik aan de satxc3xa9. Vervolgens nog een klein stukje over het strand maar dat liep niet zo lekker met die knie van mij en het was ook best fris. Vervolgens richting Den Haag / Nootdorp naar het hotel. Was een mooie luxe kamer en badkamer, eindelijk weer eens de tijd genomen om lekker languit in bad te gaan liggen. En het was nog een bubbelbad ook….. ’s Ochtends eerst genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt en toen richting Roosendaal. Even flink wezen shoppen in Rosada. Waren hier nog nooit geweest, gaan regelmatig naar Bataviastad. Is hier zeker net zo leuk, enige minpuntje (voor mij) is dat ze geen Kipling Store hebben. Maar wel genoeg andere winkels, gingen met heel wat tasjes weg. Pak voor Marco, stropdassen, twee paar nette schoenen, hardloopschoenen, sportieve schoenen, twee spijkerbroeken, shirt, sweatshirt en voor mij nog een paar gympen. Kortom goed geslaagd. En toen was het eind van de middag en tijd om de kids weer op te halen. Die hadden zich ook prima vermaakt bij Opa en Oma. Van Yannick mogen we vaker weggaan, vonden wij eiegnlijk ook wel een goed idee. Gaan alvast nadenken waar we de volgende keer naar toe gaan… Nog wat foto’s van de afgelopen twee dagen. We moesten van Yannick alles op de foto zetten en dat hebben we dan ook gedaan !

7 reacties op “Lekker weg geweest !!

  • Mooie foto’s.. Jammer dat Danny Cis niet meer speelt, want dan had ik er wel heen gewild… Tenminste nog een beetje waarde voor het enorme hoge bedrag wat ze tegenwoordig vragen voor een musical

  • Fijn te lezen dat je het zo mooi vond meis!
    (Enne Sanne, als ik ff op jou mag reageren, dat Danny zelf niet speelt is geen verlies, de kaartjes zijn idd erg duur maar de anderen zijn geen kleine ‘jongens’ en maken de kaartjes meer dan waard hoor!)
    Mooi ook dat je Marjolein, Hugo, Mariska, Ger & Frans hebt gezien, wat een klasse cast eigenlijk he?
    Ben blij dat je genoten hebt! Ik ga in juni weer ook naar Scheveningen en tussendoor nog hier in het noorden nu een vriend van me in de cast speelt…

    En ja af en toe weg zo zonder kids is best lekker, fijn dat je zo genoten hebt ook al doet je knie vervelend! Pas je wel een beetje op jezelf?
    Kijk bijv. of je hakken goed onder de schoenen zitten en het voetbed goed op maat is!

    Knufffffffffff Melody

  • Hey,

    Fijn hxc3xa9 om een keertje met z’n twee’tjes weg te zijn.
    Jeroen en ik hebben dat vorig jaar oktober gedaan en het was voor een keertje echt wel fijn.
    Tja en ciske de rat, die is gewoon geweldig, ik heb ‘m ook gezien (in breda) wel met Danny de munk.
    Je bent ook naar Rosada geweest las ik wel, ik vind het daar tegen vallen, wij zijn in Belgixc3xab een keertje geweest (in de buurt van Maastricht…, ik kan niet op de naam komen), die is een hxc3xa9xc3xa9l stuk groter en leuker.

    Liefs Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

