Nieuwe wagen….

Gepubliceerd 1 april 2009 door Sannie

Mama heeft op de kledingbeurs afgelopen zaterdag gewoon mijn kinderwagen verkocht ! Ja, okxc3xa9, hij was wat gekrompen de laatste paar maanden maar het ging nog net. (ik gegroeid, nee joh, van alleen brood patat en pizza, nee, hij was echt gekrompen) Maar wat denk je wat, zijn we gewoon maandag naar Thys Toys gegaan en lag er daar zomaar een nieuwe wagen klaar ! Bleek dat mama die via internet besteld had. Ook gelijk even bij de Lego gekeken voor Yannick, was ook een stuk goedkoper dan bij de andere winkels. Handig, hij is in mei jarig. Maar we hadden het over de wagen. Het is een Baby Born Jogger geworden. Mama vind hem ook grappig, lijkt wel een een beetje op de Bugaboo die ze voor mij had zei ze. Willen jullie hem ook zien ? Kijk maar !!!!!

Photobucket

7 reacties op “Nieuwe wagen….

  • Wauw Kaylinn, maar die is xc3xa9cht mooi zeg!! Amai en wat ben jij ook al groot ineens!!!! Ja heb wat foto’s en blogjes gemist he! Maar ga snel wat bijlezen hier hoor!!

  • Hoihoi,

    Het spijt me heel erg maar ik ga het Tik-n-Eitje-Spel niet starten. Gezien het werk dat het met zich mee brengt is het niet te doen voor maar 8 deelnemers!
    Hoop dat je me dat niet kwalijk neemt!

    Op Zondag, (dierendag) 4 oktober ga ik wel een Herfst Log-Hop organiseren. Zou het leuk vinden als je je daarvoor opgeeft en het tzt promoot op je weblog.

    Nogmaals mijn excuses, en ik hoop dat je 4 oktober mee doet!

    Lieve groeten Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

