Kleine kindjes worden groot……..

Gepubliceerd 23 maart 2009 door Sannie

En dan ineens denk je het weer, wat worden ze groot……….. Yannick is gisteren weer aan het oefenen geweest op zijn fiets. Heeft herfst vorig jaar nieuwe fiets gehad, toen wat geoefend zonder de zijwielen en dat ging redelijk. Maar toen kwam de winter en werd er niet meer gefietst. Maar hij zat van de week bij mij achterop, (de zon scheen dus dacht laat ik eens met de fiets naar school, gelijk test voor mijn knie) en daar wordt hij dus echt te groot voor. Vorig jaar ging het nog wel maar nu zaten er twee kniexc3xabn te duwen….. Dus gister met papa weer oefenen. FF eng in het begin maar ineens had hij het weer door. En daar reed hij rondjes en papa maar rennen…. Alleen op- en afstappen nog ff goed oefenen en dan kan hij binnenkort zelf naar school fietsen. Kan Kaylinn dus achterop de fiets. Ook weer een stap verder, voorstoeltje kan dan ook op Marktplaats. Heb daar ook al de autostoeltjes op gezet, de groep 1 stoel. Kaylinn kan met gemak in de vervolgstoel (al heeft ze de kilo’s nog niet) Dus iemand nog interesse in Maxi Cosi Priori SPS of originele Renault Isofix (van 0-18 kg) dan hoor ik het wel ! Met dat soort dingen merk je ineens dat ze toch echt groter worden. De 3 wiel step waar Kaylinn echt niet op kon stept ze nu op weg, de poppenwagen is ineens te laag. Kleding die niet meer past, schoenen die ineens krimpen. Kortom er staat weer een hoop op Marktplaats en er gaat zaterdag hopenlijk een hoop verkocht worden op de kleding- en speelgoedbeurs. En gisteren was Yannick al aan het rekenen hoe lang het nog duurde voor hij mocht autorijden. HELP ! MIJN KIDS WORDEN TE SNEL TE GROOT !!!!!!!

4 reacties op “Kleine kindjes worden groot……..

  • Hoi,
    Het is een beetje stil op de web-log ja.
    Ik ben er nu toevallig aan bezig, bij Judith staat al iets nieuws bij Niels ga ik zometeen er iets op zetten.
    We hebben het een beetje druk hier gehad.

    Groetjes Melissa

  • en hoe vond je knie het fietsen? zit er al verbetering in? en hoe was het logeren van Yannick?Wel goed dat hij het fietsen weer zo oppikt, nu nog blijvend mooi weer!! Kan hij veel oefenen!!

  • Haha dit herken ik maar al te goed.. Laatst waren we foto albums aan het bekijken.. Ik ben nu 20.. Maar weet nog zo goed toen ik me verheugde op me rijbewijs.. Terwijl ik hem nu al bijna twee jaar heb!

    Laat ze nog maar lekker even van het kind zijn genieten!!! Groot worden ze toch al snel 😉

    Groetjes laura

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

