11 mei !!!

Gepubliceerd 18 maart 2009 door Sannie

Op maandag 11 mei wordt ik om 12.45 verwacht bij de peuterspeelzaal ! Mama heeft de bevestiging binnengekregen. Blijkt trouwens dat het de Tovertuin heet en niet de Vlindertuin maar wat maakt het uit. Vanaf mei mag ik dan elke maandagmiddag en dinsdagochtend naar school ! Wel een beetje jammer twee dagen achter elkaar maar de enige andere optie was vrijdagmiddag. Maar dat vond mama niet zo’n goed idee omdat Yannick dan altijd vrij is.  Wordt wel leuk want ik begin ’s ochtends om 8.45 en Yannick om 8.30. Dus dat wordt Yannick in de klas brengen, snel de trappen weer af (hij zit twee hoog), in de auto en snel naar de Zandweg en mij wegbrengen. Met ophalen  maandagmiddag ook, Yannick is om 14.45 uit en ik om 15.00 uur. Dus als je binnenkort een Twingo voorbij ziet racen weet je dat het mijn mama is !!!!

6 reacties op “11 mei !!!

  • Dat is wel erg krap op elkaar allemaal. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Bij de middagen op je broertjes school is mama er natuurlijk altijd bij, maar nu gaat mama weg.. zal wel wennen worden.

  • De tovertuin, nog beter, klinkt erg goed, lekker leuke dingen toveren in de klas!

    Ik heb wel een beetje medelijden met arme mama, als ze aan het eind van de dag een beetje wazig doet, dan snappen jullie toch wel waarom…

    groetjes aan je mama!

  • Leuk dat je zo snel al terecht kunt!!!
    Laat mamma dan maar lekker racen šŸ˜‰

    @ wij hebben ook overal horren voor.. Maar waar ze wel vandaan komen is en raadsel..

    Groetjes Laura

  • Hoi Sannie,
    Dat is een tijd geleden dat op de webloggen ben wezen kijken… Wauw wat eeng rote meid al zeg, peuterspeelzaal… hihi…
    Meike is natuurlijk ondertussen ook al 3 en tja andere kinderen worden natuurlijk ook ouder šŸ˜‰
    Soms zie ik nog wel een foto voorbij komen op hyves! Toch vind ik het leuk om jullie zo af en toe is te volgen.
    Lieve groet,
    Tessa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

