Dagje school

Gepubliceerd 16 maart 2009 door Sannie

Vrijdag mocht ik weer een half dagje met Yannick mee naar school. Er was Doe-Dag op school en Mama ging helpen. Wij bleven in de klas van Yannick, Yannick zelf ging wel ergens anders naar toe. Bij ons in de klas gingen we een bordje maken met knijpers. Ik heb er ook xc3xa9xc3xa9n gemaakt. Mama heeft wel een beetje geholpen maar ik kon zelf best verven ! Alle knutsels die we gemaakt hebben worden aanstaande donderdag verkocht op de Lentemarkt. Daar koop je dus je eigen knutselwerk weer. Het geld gaat dit jaar naar Guatemala naar een schoolproject. Ik vond het weer heel leuk in de klas, zou best zelf ook al wel naar school willen. Nu schiet ik op naar de twee en een half en dat is de leeftijd voor de peuterspeelzaal. Nu zijn hier alleen superlange wachtlijsten. Mama heeft net weer eens gebeld om te vragen wanneer er plek zou zijn. Ik zou per mei mogen maar de peuterspeelzaal die in het gebouw zit waar ook Yannick naar school gaat heeft voor de zomervakantie zeker geen plek…… Maar die mevrouw had ook goed nieuws, hier vlakbij komt een nieuwe locatie, en daar is wel plek !!! Moet mama wel een beetje snel zijn met Yannick uit school halen en mij oppikken maar dat moet dan maar. De Vlindertuin (zo heet mijn schooltje) gaat per half mei open en dan kan ik gelijk beginnen !!! Alle spullen worden toegestuurd en dan is het rond. Mama is heel blij dat ik dan ook naar school kan en ze denkt dat ik het ook wel heel leuk ga vinden !! Hier nog wat foto’s van de Doe-Dag, vooral de zandbak op het schoolplein vond ik super. Ging huilen toen ik eruit moest…..

6 reacties op “Dagje school

  • Dat was zeker leuk op school, nog even wachten dan mag jij ook je zal het vast en zeker naar je zin hebben, je bent er echt aan toe, (en mama heeft dan wat meer tijd voor zich zelf)

  • Heey,

    Dat zal wel leuk zijn. Dan kun je nog meer knutselen en met de andere kindjes spelen!!

    Hopelijk kan je in de mei naar school.
    Zal ook wel lekker zijn voor mamma!

    Groetjes Laura

  • hoi lief zandmonstertje, wat een mooi schilderijtje zag ik daar met die wasknijpers, dat ziet er erg goed uit!

    Ik weet uit ervaring dat peuterspeelzaaltjes hartstikke leuk zijn, vooral als je ook nog eens hele lieve juffen hebt…veel plezier straks kaylinn in de vlindertuin!!!

    daaaag,
    Fafa, kindje van assyma

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

