FF weg…

Gepubliceerd 12 maart 2009 door Sannie

Ja het gaat er dan toch eindelijk een keer van komen. Pa en Ma gaan zonder de kids een nachtje weg. Zolang als Yannick er is (bijna 6 jaar) is het niet meer gebeurd. Yannick ging wel eens logeren en Kaylinn later ook maar wij waren altijd thuis. Maar er komt verandering in ! Binnenkort gaan de kids naar Opa en Oma zaterdagochtend. Wij vertrekken richintg Den Haag waar we ’s middags eerst naar Ciske de Muscial gaan.

Photobucket

Inderdaad, lang leve de Albert Heijn hihihihi. Lekker eerste rang, ben heel benieuwd hoe het wordt. Na de voorstelling gaan we naar Scheveneingen ergens lekker wat eten en zo. En dan gaan we ’s avonds laat niet naar huis, neeeee, we gaan lekker in een hotel logeren ! En ja, dat kwam per ongeluk weer op een Van der Valk uit. In Den Haag / Nootdorp. Zag er leuk uit met luxe kamers dus gelijk geboekt !

Photobucket

Zondag gaan we dan eerst lekker ontbijten natuurlijk en vervolgens naar Rosado. Een groot outletcenter bij Roosendaal. Wil ik ook al tijden naar toe maar komt er maar niet van. En zoiets moet je niet met kids doen… Kortom Marco heeft een leuk kado voor zijn verjaardag van mij en ik heb er zelf ook nog wat aan !!! Jullie horen wel hoe het gegaan is tegen dit tijd. En ik weet het, het is maar xc3xa9xc3xa9n nachtje maar twee ging me toch net weer te ver. Ik weet het, verschrikkelijke muts maar ze zijn nog nooit langer dan xc3xa9xc3xa9n nacht van me weggeweest en deze moederkloek wil dat nog graag zo houden !!

9 reacties op “FF weg…

  • Veel plezier bij Ciske. Ben benieuwd of jullie Danny de Munk nog zullen treffen aangezien die meer niet dan wel in de musical speelt momenteel en er zelfs mee stopt. Weet alleen niet of dat al gebeurt is. Dat is dus de reden waarom wij niet meer naar Ciske gaan.

  • Off-topic – Tik een Eitje-Spel

    Als er genoeg deelnemers zijn ga ik vanaf zondag 5 april iedere dag tot en met Paas-Zondag 12 april op de logs van de deelnemers letters achterlaten, die moet je dan verzamelen… op Paas-Maandag moeten die 7 letters dan samengevoegd worden en dan zal er een slotopdracht staan waarbij je die 7 letters nodig hebt om die slotopdracht op te lossen.
    Het antwoord moet dan op een zeker tijdstip (dat ik dan nog zal bepalen) bij mij binnen zijn via een reactie op mijn log of in mijn mail. Wie mij het eerst het juiste antwoord laat weten heeft gewonnen.

    Lieve groeten Melody

  • Je hebben het vast heel fijn, niet teveel aan de kids denken, als je bij de musical of in het hotel zit, dat bederft alleen maar de pret, moederkloek!

    Als je vertrouwen hebt in de oppas, dan kun je je lekker ontspannen en genieten van deze broodnodige ontspanning!

    Nou, ik zou zeggen hxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9l veel plezier!!!

  • klinkt leuk zus!! Danny de Munk gaat er eind maart uit, maar zijn vervanger schijnt heel goed te zijn dus dat word vast leuk!!!Ik hoop Danny ook nog mee te krijgen, mijn Danny dus!!! Hier ook al aan de AH actie gewerkt!

  • Wat een leuk vooruitzicht! En nee je bent geen muts, gewoon een goede moeder! Top!

    Wat Ciske betreft, Danny mis je niet hoor, (is mijn beleving) Danny is erg goed maar zijn vervanger Jorge Verkroost is minstens zoooo goed! Ik heb beiden nu al een paar keer zien spelen en als ik zou mogen kiezen kies ik voor Jorge. Maar goed dat is smaak-verschillen, ben benieuwd naar jouw mening over deze musical. Ik ga binnenkort weer want een vriend van mij speelt er sinds kort in, dus zodra ik het geld bij elkaar heb ga ik ook weer. Heel veel plezier meis, geniet er van hoor, het is je/jullie van harte gegund!

    Liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

