Taart !!

Gepubliceerd 9 maart 2009 door Sannie

Zaterdag hebben we Marco’s verjaardag gevierd. Hij is a.s. zaterdag echt jarig maar ik heb dan een trainingsdag van Mylxc3xa8ne. En omdat ik geen zin had om taarten te bakken en om Karolien ook aan het werk te houden (hihihi) heb ik een taart besteld bij Creatieve Dromen. En hoe hij is geworden ???  Kijk maar ! Wil je meer weten over de creatieve dromen van Karolien klik dan op de F1 taart ! ps. Karolien hij was heerlijk…….

6 reacties op “Taart !!

  • dat is toch geen taart, dat is een plaatje! Diegene die die taart heeft versierd heeft wel gouden handjes, zeg!

    Maar ik begrijp, dat marco iets heel ergs met raceautos heeft?????

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

