Blessuretijd

Gepubliceerd 9 maart 2009 door Sannie

Was ik zo lekker enthousiast gaan sporten… beetje te enthousiast blijkt nu. Had al een week of twee last van mijn knie, links meer dan rechts. Had in de vakantie niet gesport was de pijn ook stukken minder. Maar toen ging ik weer sporten…. Ben vorige week donderdag dus maar naar de dokter gegaan, had al een week niet meer gesport en pijn werd niet minder. Blijkt nu dus dat ik mij kniesschijven overbelast heb. Ja, die waren het niet gewend natuurlijk…. Voorlopig dus ff rust houden en met een week of twee moet het overzijn. Zo niet dan mag ik naar de fysio… Sporten mag ik dus in ieder geval ff niet, schiet dus niet echt op zo !

5 reacties op “Blessuretijd

  • Heel vervelend!
    Ik heb zelf ook gevoelige kniexc3xabn. Zien dat je je bovenbeenspieren verstevigt, dit ontlast je kniexc3xabn al. En als je loopschoenen ofzo moet hebben. Ga dan naar een winkel waar ze kijken naar hoe je loopt enzo, en dan kunnen ze je aaangepaste schoenen geven, dat helpt ook al erg.

    Veel beterschap in ieder geval.

    Liefs, Stephanie

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

