Welkom Loghoppers !!!!

Gepubliceerd 1 maart 2009 door Sannie

Photobucket
Hallo allemaal ! Welkom op en in Sannieslife ! Leuk dat jullie ff langs komen hoppen. Lees een stukje mee en laat zeker een reactie achter. Ik kom uiteraard ook bij jullie en wie weet houden we er een log-relatie aan over !!

Photobucket

9 reacties op “Welkom Loghoppers !!!!

  • Hallo daar lieve Winter Log-Hopper!
    Leuk dat je mee doet met deze Log-Hop!
    Ik wens je heel veel plezier!

    Vergeet niet na de Winter Log-Hop terug te komen naar mijn log, http://melodymusic.web-log.nl want er staat dan een cadeautje voor jou klaar!

    Heb en hou het goed, geniet met de grote G!

    Lieve groeten Melody

  • Hoi Sanne!
    En is Kaylinn nog ziek geworden, of viel het allemaal wel mee? Ik vind je autowasfoto’s leuk, welk kind houd niet van knoeien met water? En je nichtje Megan, wat een plaatje! Ik neus nog even verder!

  • Hartstikke leuk met die kleine donderstraaltjes!
    Ik vind je kopfoto erg mooi met die fotoxc2xb4s van je kinderen, ziet er een beetje nostalgisch uit…
    ik kom hier zeker terug, al was het maar dat ik slechts drie jaartjes ouder ben dan jij…ahum, dat is wel een raar motief hahaha

  • Hoi Sannie

    Wat een mooie namen hebben jou kinderen !
    Leuk stel hoor en de auto wassen ..jaaaaa, dat vinden ze het einde natuurlijk ..lekker met water knoeien hihi
    lekker muziekje ..ik zit lekker mee te hoppen hahaha
    Fijne dag nog ..
    Liefs Tonneke

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

