Loghop weer voorbij….

Gepubliceerd 1 maart 2009 door Sannie

Bedankt Melody voor het organiseren en alle deelnemers voor jullie reacties en voor de leuke tijd in dWinterloghop2009awarde  chatroom. Kom zeker nog een keer bij jullie langs.Doen we snel nog een keer zo’n loghop oke ???

2 reacties op “Loghop weer voorbij….

  • Zo was het zondag 1 maart 2009
    De Winter Log-Hop 2009 viel zeker niet tegen!

    Niet alle deelnemers waren present,
    zij die er wel waren werden verwend.

    Met leuke, mooie en lieve woorden,
    brachten deelnemers elkaar Log-Hop-akkoorden!

    Voor mij was deze Log-Hop weer xc3xa9xc3xa9n groot feest,
    al is het wederom veel werk geweest!

    De tijd die ik er in heb gestoken was het waard,
    bracht bij velen ‘onbekende’ weblogs in kaart.

    Samen maakten we het gezellig op de chat, het was als een warm bad!

    Daarom, een heel hartelijk ‘dank je wel’.
    We ‘loggen’ elkaar vast weer snel!

    LIeve groeten Melody

  • Vond het echt jammer dat ik halverwege moest afhaken, sorry daarvoor, als ik de chat zo las hebben jullie het nog heel leuk gehad.
    Hoop de volgende keer de hele loghop mee te maken.
    Trouwens, leuke log, ga van de week nog eens wat uitgebreider bij je neuzen, want ik vind het er erg gezellig uit zien.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

