Weekend !!

Gepubliceerd 28 februari 2009 door Sannie

En dan is mijn weekend ook begonnen ! Had gisteravond nog party in Capelle aan de IJssel. Was een leuke en gezellige party. En vanochtend was ik in de speelotheek. Ben er ongeveer om de week. Om 9.00 de deur uit en meestal om 12.30 weer thuis. Ja, loopt altijd wel wat uit. Zit natuurlijk in de werkgroep en dan heb je altijd wel het een en ander te doen… Vanmiddag weer op stap geweest door Marktplaats . Heb voor Kaylinn een leuke Baby Born Box/Commode gekocht en een stapel kleding voor de pop. Hoe heb ik ooit zonder Marktplaats geleefd hihihihi. Heb de afgelopen jaren al heel wat ver- en gekocht via deze website. Vanavond lekker met zijn vier aan de steengril. Zit nu ff achter de laptop. Marfco is net naar boven. Kaylinn is nu voor de twee keer vanavond aan het huilen. Helemaal overstuur, geen idee wat er aan de hand is. Ze heeft ook niet echt veel gegeten, hoop niet dat zij nu ziek wordt..

Morgenmiddag dan de loghop, zal daar morgenochtend nog een leuk welkomstlogje voor maken. Ga nu nog even van de zaterdagavond genieten al is hij al bijna voorbij…

Marco komt nu met Kaylinn naar beneden, komt maar even bij ons zitten. Hoop dat ze zo wel slaapt, wordt anders een lange nacht……

Eén reactie op “Weekend !!

  • Ik hoop voor jullie dat Kaylinn toch geslapen heeft vannacht!
    Heel veel plezier vandaag met de loghop. Vorig jaar wel meegedaan, maar deze keer toch niet. Ik ben er niet en echt mijn ding is het toch niet.
    Een hele fijne zondag!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

