Zomaar een zaterdagmiddag…

Gepubliceerd 23 februari 2009 door Sannie

ff kaartje posten…. dus naar de brievenbus …langs de speeltuin … thuis nog even met papa in de ballenbak… veel lol hebben met kleine dingen… zie de foto’s zou ik zeggen…..

3 reacties op “Zomaar een zaterdagmiddag…

  • Offtopic:
    Nog enkele dagen dan is de Winter Log-Hop…. Wil je er alsjeblieft voor zorgen dat je ruim voor 14.00 op mijn log aanwezig bent? Ik wil graag dat iedereen er om 14.00 uur is zodat we dan kunnen beginnen. Er staat een chatbox op mijn log en ik wil graag dat iedereen zich daar dan inlogt en even laat weten dat hij/zij binnen is!

    Vorige keren bleken sommige deelnemers er niet te zijn, ook zich niet afgemeld te hebben en danis het wel erg sneu dat iedereen zo iemand bezoekt en geen tegenbezoek krijgt, dat hoop ik deze keer te voorkomen. Ik ga dus ook geen links plaatsen van deelnemers die er niet zijn, om het eerlijk te houden voor de deelnemers die er wel zijn….

    Xieje graag zondagmiddag!

    Lieve groeten Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

