Vakantie !

Gepubliceerd 18 februari 2009 door Sannie

Yannick heeft al weer bijna een week vrij. Vorige week donderdag zijn we de vakantie gelijk goed begonnen in Ballorig. We waren samen met Diane en Megan en mijn moeder. De kids hebben zich goed vermaakt, al viel Yannick wel van de trap en heeft hij er een flinke bult op zijn hoofd aan overgehouden.Dsc06206  En een plek die nu ondertussen al geel is… Van het weekend hebben we een nieuwe kledingkast gekocht voor op onze slaapkamer en hem in elkaar gezet. Gelijk ook maar een groter dekbed meegenomen bij Ikea, we hebben nu geen ruzie meer ! Dan moet je natuurlijk ook gelijk nieuwe hoezen hebben. Heb een mooie donkerpaarse gekocht, beetje satijnachtig. Kon voorheen nooit omdat de katten altijd bij ons op bed algen. Maar sinds drie weken zijn ze "verbannen"van de slaapkamer. Ik heb namelijk een lichte allergie voor de katjes en dat werd steeds erger in de slaapkamer. Mowgli had bedacht dat onder het dekbed lekker dicht bij het vrouwtje de ideale slaapplek was. De andere lag tussen ons in. Voorheen lagen ze altijd op het voeteneind nergens last van maar nu, ik bleef niezen en prikkelogen houden. Na lang twijfelen (ze zijn al bijna 14 en hebben al die tijd op de kamer gelegen) toch maar de deur dicht gehouden. Mowgli vond het gelijk goed, ging lekker boven liggen op het logeerbed maar Demi geeft zich niet zo gauw over. Heeft een paar nachten aan de deur zitten krabbelen maar heeft het uiteindelijk ook opgegeven. En om dus een lang verhaal kort te maken hebben we nu een mooie dekbedhoes ! Gisteren was Marco een dag vrij zodat ik met Diane en mijn moeder naar de Huishoudbeurs kon. Was weer een leuke dag. Ik ga niet elk jaar maar eens in de zoveel tijd is het wel weer leuk. Morgen gaan we naar een verjaardag van een nicht. Even een bakkie doen en gelijk voetbalplaatjes ruilen. Haar zoon spaart ze ook en we hebben via de mail al een ruil opgezet. Het gaat goed met Yannick zijn plaatjes. We zijn pas afgelopen donderdag begonnen en moeten er nu nog 40 van de 270. Als tenminste de ruilers via Marktplaats vandaag de kaartjes op de bus doen. Ga zo ook nog maar eens kijken op Mis ik nog. Begreep dat je daar ook goed kon ruilen…. Yannick spaart ze en mama is er maar druk mee ! Vrijdag gaan we dan foto’s kijken bij Bell Photo (ja, ze waren er weer…) Ben hele benieuwd, jullie zien de resultaten wel ! Van het weekend gaan we misschien naar de Carnavalsoptoch in Montfoort, ligt aan het weer. En misschien even bij mijn Oma langs. Het gaat weer redelijk met haar, als ze het aankan gaan we even met de kids kijken, anders stellen we het nog een weekje uit.Dat was ff in het kort onze week, als de vakantie weer voorbij is heb ik weer wat meer tijd om te loggen ! ps. zou ik het nog bijna vergeten… Had ik het vorige week over een ballenbak van de speelotheek. Deze bleek niet een klein gaatje te hebben maar twee grote scheuren… Plakken dus niet echt een optie. Maar Kaylinn vond hem (ingestort en wel) helemaal het einde. Toen dus maar het tentje waar ze zomers in de tuin mee spelen in de huiskamer gezet met die paar ballen er in. Super pret nu hier, Marco gaat morgen nog wat ballen erbij halen. (inderdaad ja, Marktplaats…)

Img_2386

3 reacties op “Vakantie !

  • Wat een mooie fotos om t drietal zo te zien genieten! Gaaf zeg!
    Ik heb geen kleintjes meer dus voetbalplaatjes komen hier niet binnen helaas, sorry!
    Wens jullie wel vna harte toe dat de serie snel kompleet is!
    Lieve groeten Melody

  • nou, dat voetbalalbum is nu al bijna compleet he, handig als iedereen meespaart he!! Ben erg benieuwd naar je slaapkamer, 7 maart gaan we hem bewonderen en wil Megan er vast graag slapen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

