Kabouter Plop !!

Gepubliceerd 11 februari 2009 door Sannie

Ik ben  steeds meer liedjes aan het (mee)zingen. Mijn laatste favoriet is Kabouter Plop. Of te wel : Ploppers. Mama moet de hele dag met mij "ploppers zinge". Aangezien ik gek ben op mama’s laptop (wil altijd filmpjes kijken op youtube of peuter tv koekeloere en zandkasteel) wou  mama hier het liedje van Plop zetten. Kan ik met de laptop mee zingen, heeft mama even vrij !! Maar waar ze ook zocht, wel overal de Kabouterdans maar niet de intro van de tv serie. Dus als iemand hem heeft horen we het graag !! Kabouter_plop

Geef een reactie !!

minoesjka2

minoesjka's leventje

Melody Music

Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

Mijn dagboek

door Niels van Veen

Mijn dagboek

door Judith van Veen

