De herkeuring !!

Gepubliceerd 29 januari 2009 door Sannie

Ik had de tips maar eens toegepast en een herkeuring aangevraagd. Hoe dat afliep lees je hieronder in het keuringsrapport. Laten jullie ook je log eens keuren ? Melody weer bedankt !!

Her-Keuringsrapport van Sannie ging met de tips uit het vorige rapport, dat je hieronder in de scroll kan vinden, aan de slag en vroeg een herkeuring aan.

*Hoe is de laadtijd? = 5 pt.
*Hoe is de leesbaarheid? = 5 pt.
* Hoe is jouw taalgebruik? = 5 pt.
* Hoe gebruik je afbeeldingen? = 5 pt.
* Werken je links? = 5 pt.
* Gebruik je extraatjes? = 5 pt.
* Hoe zit je web-log technisch in elkaar? = 5 pt.
* Benut je alle mogelijkheden in web-log? = 5 pt.
* Is je log in harmonie? = 5 pt.
* Hoe is de navigatie in je log? = 5 pt.

Sannie heeft haar Feedjit gekleurd, haar Blogtoy van Leeftijd Web-Log aangepast, er een muziekje opgezet met aan/uit-knopje, de navigatie van haar links aangepast en een scrollende tekst in de onderbalk geplaatst. Kwa kleur is de log nu veel meer in harmonie en ziet er mooier uit. Technisch is er een kleine achteruitgang want de laadtijd is groter geworden, dit wordt veroorzaakt door de scrollende tekst. Op zich zit de laadtijd nog binnen het acceptabele. Sannie heeft niet alle mogelijkheden benut maar ze is er wel van op de hoogte. Het wel of niet benutten van alle mogelijkheden is puur afhankelijk van wat je als logger met je log wilt. Sannies log is kompleet en is, als je het mij vraagt, 1 van de mooisten in weblogland. (alhoewel dat geen punten oplevert want dat is mijn smaak, maar het mag wel gezegd worden toch?) Kortom, op dit log verder geen kritiek dat voor puntenaftrek zorgt… Heb nog wel xc3xa9xc3xa9n opmerking die ik in het vorige rapport vergeten was te benoemen. Je log ziet er in IE keurig uit, in FF echter iets minder. De afbeelding van Pink Badge en de Award staan tegen elkaar aan, even een witregel ertussen zetten dus. De Feedjit staat tegen de linkerkantlijn aan ipv in het midden zoals de rest. Die moet je dus even apart centreren met center ervoor en /center er achter, tussen de < en de > uiteraard. Ik zou dus eigenlijk een puntje moeten aftrekken van het puntentotaal bij afbeeldingen maar aangezien dit mijn fout is, en ik er op vertrouw dat je dat nog even wijzigen zal, laat ik het zo.

4 reacties op “De herkeuring !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

