Ziek….

Gepubliceerd 26 januari 2009 door Sannie

Toen ik gisteravond naar bed ging zei ik al dat mijn keel zeer deed. En toen ik vanochtend wakker werd was het nog erger. Ik voelde me ook niet zo lekker. En volgens mama had ik ook koorts wat ik raar vond want ik had het echt niet warm ! Mama heeft dus de school maar opgebeld dat ik vandaag niet kom. Ik kreeg vanochtend van Mama Sinaspril en een pilletje voor de keelpijn. Dat werkte goed, heb zelfs even zitten spelen. Maar rond het middaguur zakte ik weer in, ben ik weer met deken en kussen op de bank gaan liggen. Daar lig ik nu al een tijdje heerlijk te snurken…. Hoop wel dat ik morgen beter ben want ik moet zwemmen en de juf legt morgen weer de nieuwe weektaak uit. Ja, daar zat ik wel een beetje mee. We hebben na de Kerstvakantie voor het eerst weektaken gehad en nu heb ik de mijne dus vandaag niet af kunnen maken. En morgen krijg ik dus weer nieuwe. Volgens Mama komt het wel goed, mag ik ze anders desnoods thuis nog wel maken. Dat vond ik eigenlijk nog het ergste van alles, want die weektaken moeten af natuurlijk. Duimen jullie dat ik snel weer beter ben ??? Hier trouwens een foto van vanochtend. Nee, Kaylinn is niet ziek maar die deed gezellig mee !Y_ziek_260109

4 reacties op “Ziek….

  • he, wat lees ik nou? Mijn kanjer ziek?Nou, wij duimen dat je gauw opknapt hoor!!! ( al ziet dat er wel gezellig uit zo samen met je zus onder 1 dekentje, zo hebben mama en ik ook gelegen vroeger)

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

