Druk weekje..

Gepubliceerd 22 januari 2009 door Sannie

En zo heb ik al bijna een week niet gelogd… Was ook weer een druk weekje, was bijna elke avond weg voor Mylxc3xa8ne en Speelotheek. Nu hebben we vanavond nog Ouderavond en morgen moet ik nog werken en dan is het gelukkig weekend ! Zaterdag komen onze nieuwe buren op de koffie, kunnen we even goed kennis maken. En nu zijn jullie natuuuurlijk heel benieuwd naar mijn sportverhalen. Nu, dinsdag ging eigenlijk heel lekker. En dat ondanks het feit dat ik ruim twee jaar niets gedaan had. Heb mijn gympen onder het stof vandaag getrokken en ben gewoon begonnen. En moet zeggen, kwam snel weer terug. Ging gelijk weer lekkker. En heb geen spierpijn gehad, maar had zeker wel het idee dat ik iets gedaan had. Vanavond ga ik weer, snel voor de ouderavond. Toch handig dat ik met drie kwartier uit en thuis ben. En dan volgende week drie keer, ja we worden nog fanatiek ! Ga er weer vandoor, zo Yannick weer uit school halen. Goed weekend alvast voor iedereen !!

Geef een reactie !!

minoesjka2

minoesjka's leventje

Melody Music

Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

Mijn dagboek

door Niels van Veen

Mijn dagboek

door Judith van Veen

