Goede voornemens…

Gepubliceerd 15 januari 2009 door Sannie

Aan het begin van een nieuw jaar zit een ieder dan weer vol goede voornemens. Nu rook en drink ik al niet dus dat scheelt al weer maar sporten doe ik ook niet. En dat laatste moest toch eigenlijk wel weer een keer gaan gebeuren. Voordat ik zwanger raakte van Kaylinn heb ik zo’n driekwart jaar Curves gedaan. Zat vlakbij, beviel goed. Maar na de verhuizing ben ik nog drie keer geweest in Maarssenbroek waar ze ook zaten. Alleen kostte me dat zoveel reistijd dat ik het al gauw opgaf. Nu had ik eind vorig jaar al bedacht dat ik toch weer wat moest gaan zoeken. Kregen we een week terug een folder in de bus. Nieuwe Curves werd geopend. En wat denk je waar ? Hier in de wijk, nog geen vijf minuten lopen… Geen excuses meer om dus niets te doen. Dus gisteravond mijn intake gehad en dinsdag avond ga ik voor mijn eerste les. Voor degene die Curves niet kennen kijk eens op hun site. Ik ben blij dat het hier is, een half uurtje maar sporten, lekker dichtbij, gezellig met alleen vrouwen en het heeft nog resultaat ook. Zo, mijn eerste goede voornemen is geen voornemen meer. Jullie horen nog wel hoe enthousiast mijn lijf is met de beweging die het ineens gaat krijgen… Of te wel, volgende week het vervolg : Spierpijn in Vleuten !!

5 reacties op “Goede voornemens…

  • Tja eh hier moet ook het xc3xa9xc3xa9n en ander weer op gepakt worden… en ik was vorig jaar lekker bezig maar toen werd ik ziek… en ook nu ben ik weer ziek net nu ik dacht ik kan weer wat gaan doen…

  • Tja, en we weten dat curves niet alleen leuk is om te doen maar ook dat het goed werkt he zus! Het is dat de openingstijden hier in Almere niet echt combineren met mijn vrije momenten want anders zou ik het ook weer gaan doen!

  • Super meid!!! En….valt de spierpijn een beetje mee?? Hier ook een goed voornemen voor dit jaar, maar het is al in november ingegaan: sinds ik heb gehoord dat ik jicht heb, heb ik maar weer eens besloten om wat aan de overtollige kilo’s te gaan doen…te zwaar zijn kan nu eenmaal een nieuwe aanval opwekken. Inmiddels nu 7 kilo kwijt!!!! En we gaan nog even door hoor (en dat zonder Sonja Bakker, hahah!!).

    liefs!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

