Winter Log-Hop

Gepubliceerd 5 januari 2009 door Sannie

Doen jullie ook mee ? Zondag 1 maart om 14.00 is het weer tijd voor een loghop. Hij wordt weer door Melody georganiseerd dus dat wordt weer een leuke hop ! Ik doe in ieder geval mee, jij ook ??? Klik maar op de pinguin. (Alleen daarom doe ik al mee Koba !!!)

">

4 reacties op “Winter Log-Hop

  • Hoihoi
    Hahaha, ik wist ut hihihi

    Leuk dat je mee doet met de Log-Hop op 1 maart aanstaande, gezellig!

    Hou mijn log maar in de gaten voor meer info…. tegen die tijd….

    Lieve groeten uit Assen,

    Melody

  • Niet schrikken hoor…..
    Ps, ik heb de layout van mijn log veranderd dus ook een ander plaatje voor de Log-Hop gemaakt, als je de pinguin wilt blijven gebruiken vind ik dat prima (wat ik eigenlijk wel verwacht maar wilde je toch even op de hoogte brengen…. maar je mag ook de andere pakken….

    xx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

