Leuke Kerstvakantie !

Gepubliceerd 3 januari 2009 door Sannie

En dan zijn er alweer twee weken vakantie voorbij… Ik heb leuke dingen gedaan. Kerst gevierd thuis en bij Diane en Danny, gelogeerd bij Opa en Oma, Oud en Nieuw gevierd en vuurwerk gezien. En dat zijn nog maar een paar dingen.. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld ben ik met papa aan het bakken geslagen.Img_2271 En zien jullie al wat we gingen bakken ? Kan bijna niet missen toch ? Inderdaad, oliebollen en appelflappen. En ze zijn toch goed gelukt ! Heerlijk waren ze, ik heb er al heel wat op de afgelopen dagen.

Hier zie je me nog druk het beslag aan het roeren, en zal zo ook even laten zien hoe het eindresultaat er uit zag …

Img_2278 Krijgen jullie er nu ook al zin in ?

Ze zijn (helaas) bijna op….

Maar er waren nog meer leuke dingen. Ik ben net met papa voor het eerst wezen schaatsen ! En weet je wat nu grappig was, de schaatsen waar ik op stond zijn nog van mama en Diane geweest ! Jaren geleden vonden Opa en Oma ze weer terug in hun schuur en nu heb ik ze gebruikt. Ik vond het wel heel erg leuk, morgen gaan we met mama en Kaylinn ook nog even kijken. En maandag gaan we dan weer naar school, ik heb in ieder geval genoeg te vertellen !

Img_2299_2

4 reacties op “Leuke Kerstvakantie !

  • Hihihi… ze zien er goed uit hoor al die baksels, maar geloof dat wij wel genoeg oliebollen en appelflappen gezien hebben tot einde van het jaar…

    Ook voor jullie de beste wensen en heel veel liefde en geluk toegewenst

  • Die bollen zien er goed uit en die flappen zijn ronder als bij ons, kom je volgen jaar bij ons de flappen bakken Yannick.
    Komen de schaatsen weer van pas.

  • Tjonge, die zagen er lekker uit!!! Kan me wel voorstellen dat die oliebollen en appelflappen zo op waren!! En een heerlijke vakantie gehad!! Weer genoeg energie opgedaan voor school!!

    groetjes!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

